HTML

a mekdsz blog

Kiknek jut eszébe barikákkal és kacsákkal telefirkálva kiadni János evangéliumát?!

Címkék

ákos (1) albertschweitzer (1) allsouls (1) alma (1) angolszász (2) ateista (1) az élet értelme... (10) bánat (1) barátok (5) békásmegyer (1) biblia (5) bme (1) chad (1) c s lewis (1) dicsőítés (1) egyetem (10) egyház (4) ekgy (1) életvezetés (1) erő (3) értelmiségi (1) evangélium (12) evangéliuma (1) evangéliumi (6) fabiny (1) fáradtság (2) film (1) foci (3) francis (1) független (1) gasztro (1) halál (2) halál belül (3) heller (2) húsvét (1) icfb (1) igazság (1) ige (3) ígérgetés (2) ima (5) írás (1) író (1) jakab (1) jános (1) janos evangéliuma (1) jános evangéliuma (8) jazz (1) jézus (2) kacsák (1) kávéház (1) kenya (1) kereszt (3) kereszténység (3) kommunizmus (3) komoly (1) kongregacionalisták (1) könnyű (1) könyörület (1) kornis (3) közélet (1) középkor (1) közösség (7) kritika (3) külker (1) kultúra (5) l'abri (2) lélek (4) magyarság (1) mappa (1) márk (1) mee (1) megváltás (1) mekdsz (22) munka (1) művészet (2) nácizmus (1) nagypéntek (1) nemzetközi (4) nyáritábor (2) önkéntesség (1) öröm (1) oroszok (1) pannon egyetem (4) párbeszéd (1) pokol (2) politika (2) reformáció (1) református (1) remény (2) schaeffer (1) sérülés (6) sófár (1) stott (1) szabadegyházi (1) személyes (9) szemét (1) szenior (1) szenvedés (1) színdarab (1) sznobizmus (3) társadalom (4) telitabor (2) thanh (1) újhullám (1) újjászületés (1) újpogányság (1) usa (1) vagyok (17) vers (3) vizsga (2) webdsz (1) wycliffe (1) zene (2) zsidóság (1)

Friss topikok

Linkblog

2007.02.16. 11:04 fotelszurkoló

Miért nincs egyetemi sportélet?

Az a helyzet, hogy realista vagyok. (A Real Madridot ettől függetlenül ki nem állhatom.) Pontosan tudom, hogy ostoba naívság lenne, ha az egyetemeken mondjuk pezsgő kulturális életet várnék, ahol mondjuk a Topless Mikulás Party plakátjai versenyeznének az egyetemi irodalmi kör hirdetéseivel. Azzal is tisztában vagyok, hogy az átlag diák spirituális igényét is kielégíti a vizsgafelejtő bulik gőzkieresztése. (1 UV=1 ingyen sör!)

Azt viszont sehogysem értem, hogy miért nincs szinte semmiféle sportélet. Nyilván nem Cambridge és Oxford evezősversenyei vagy az amerikai főiskolai kosárbajnokság lebegnek a szemem előtt. Mondtam már, realista vagyok. De úgy látom, a legtöbb egyetemen a semminél sem sokkal több a sport-program, és fogalmam sincs, miért. Lehet ezt az intézményi körülményekre (nincs elég pálya) fogni? Vagy inkább arról van szó, hogy a testi elcsökevényedés-elsorvadás is legalább olyan erős, mint a szellemi? Vagy a tesi leépülés a szellemi következménye?

1 komment

Címkék: kritika foci pannon egyetem


A bejegyzés trackback címe:

https://vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr4637093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shibaura 2007.02.16. 18:39:35

nálunk a kondikör és a filmklub voltak azok, amik jól működtek a kollégiumban. Igazából egy budapesti koliban mi mást lehet még sportolni a body buildingen kívül? Na jó időnkénk pingpongoztunk.
süti beállítások módosítása