HTML

a mekdsz blog

Kiknek jut eszébe barikákkal és kacsákkal telefirkálva kiadni János evangéliumát?!

Címkék

ákos (1) albertschweitzer (1) allsouls (1) alma (1) angolszász (2) ateista (1) az élet értelme... (10) bánat (1) barátok (5) békásmegyer (1) biblia (5) bme (1) chad (1) c s lewis (1) dicsőítés (1) egyetem (10) egyház (4) ekgy (1) életvezetés (1) erő (3) értelmiségi (1) evangélium (12) evangéliuma (1) evangéliumi (6) fabiny (1) fáradtság (2) film (1) foci (3) francis (1) független (1) gasztro (1) halál (2) halál belül (3) heller (2) húsvét (1) icfb (1) igazság (1) ige (3) ígérgetés (2) ima (5) írás (1) író (1) jakab (1) jános (1) janos evangéliuma (1) jános evangéliuma (8) jazz (1) jézus (2) kacsák (1) kávéház (1) kenya (1) kereszt (3) kereszténység (3) kommunizmus (3) komoly (1) kongregacionalisták (1) könnyű (1) könyörület (1) kornis (3) közélet (1) középkor (1) közösség (7) kritika (3) külker (1) kultúra (5) l'abri (2) lélek (4) magyarság (1) mappa (1) márk (1) mee (1) megváltás (1) mekdsz (22) munka (1) művészet (2) nácizmus (1) nagypéntek (1) nemzetközi (4) nyáritábor (2) önkéntesség (1) öröm (1) oroszok (1) pannon egyetem (4) párbeszéd (1) pokol (2) politika (2) reformáció (1) református (1) remény (2) schaeffer (1) sérülés (6) sófár (1) stott (1) szabadegyházi (1) személyes (9) szemét (1) szenior (1) szenvedés (1) színdarab (1) sznobizmus (3) társadalom (4) telitabor (2) thanh (1) újhullám (1) újjászületés (1) újpogányság (1) usa (1) vagyok (17) vers (3) vizsga (2) webdsz (1) wycliffe (1) zene (2) zsidóság (1)

Friss topikok

Linkblog

2007.03.19. 11:45 contumax

"Mintha" interjú Madarász Istvánnal

Madarász István filmrendezővel képzelt interjút készítettünk egyik nemrégiben megküldött levele alapján. Az apropót 5 perces kisfilmje adja, amelyet nemrég tettek elérhetővé az interneten. És hogy ez mitől vagyOK? Majdnem István lett a vagyOK Biblia werkfilmjének rendezője. Majdnem. A fent emített kisfilm sajnos lefoglalta. De azért érdemes megnézni.
 
Blog: Sajnos nem tudtad elvállalni a Juliról és a János Evangéliumáról szóló werkfilm rendezését. Miért is nem? És mi történt azóta?
 
Madarász István: Pár héttel ezelőtt már meséltem egy készülő új filmről, amit egy amerikai tehetségkutatóra csináltunk - na most elkészült és fent van annak a bizonyos versenynek a weblapján "TOTEM" címmel.
 
B: Milyen filmre számítsunk?
 
M.I.: Ez egy 5 perces misztikus thriller, magyarul ez az X-aktás, Lost-os vonal, aminek sok értelme nincsen, de vannak akik szeretik az ilyet...
 
B: Imameghalgatás, Bárány vére, ilyenekről semmi?
 
M.I.: Mély és komoly de főleg bibliai üzenete nem kéretik számon kérni rajtam, de ha tetszik a hangulata, akkor már én boldog vagyok.
 
B: A szereplőgárdáról mondanál valamit? Állítólag a gyülekezetedből kerítettél hírességeket.
 
M.I.: Mint ismeretes, a filmben főszerepet játszik Szabó Feri (a Jakim stúdióból), szöveges szereppel képviselteti magát Mark Zeeman és Tóth Olivér, ill. fontos mellékszerepben feltűnik Bojtos Tamás is, akit a büféből biztosan mindannyian ismertek.
 
B: Már aki ott büfézik. És kikkel dolgoztál együtt?
 
M.I.: A film zenéjét Pető Illés szerezte, aki most is szuper-brutál-király zenét hozott össze, a weboldalon található photoalbumban található forgatási képeket pedig Juhász Boogee lőtte, aki most a gyülis Mentés Másként magazin főfotósa is lett.
 
B: Gondolom, ahogy egyre híresebb leszel, úgy egyre inkább tisztában leszünk azzal is, hogy kik ezek a fazonok. A külföldi színész megtanulta a magyar szöveget?  
 
M.I.: Ez egy amerikai verseny, úgyhogy angolul forgattuk, de nem túl bonyolult a szöveg, meg nem is az a lényeg.
 
B: És hogy állsz Shakespeare-rel?
 
M.I.: Ez nem egy Shaespeare darab, de van benne misztikum, meg rejtély, meg indián meg késes gyilkolás is, úgyhogy persze csak 16 éven felülieknek.
 
B: Hol látható a film?
 
M.I.: A film ingyenesen, a http://films.thelot.com/films/33376 linken nézhető meg. A megnézéshez nem kell regisztrálni, csak ha hozzá is akartok szólni. A film előtt van egy kötelező 45 másodperces bemutakozó intró is, amit én prezentálok ékes vagy legalábbis érdekes angolsággal, de nem ér az akcentusomon röhögni! Egy csomót gyakoroltam előtte... Na, jó szórakozást, de csak saját felelősségre!

6 komment

Címkék: film kultúra vagyok


A bejegyzés trackback címe:

https://vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr8948264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.cs. 2007.03.20. 15:22:44

bocs, lehet, hogy én vagyok béna, de hogy tudom megnézni a filmet?
a fenti linken én csak a film "adatlapját" találom... hova kell kattintanom?

Contumax 2007.03.20. 17:21:20

Szia!
Nekem működik. Azon az oldalon, középen kéne lenni egy téglalap alakú területnek, ahol pár másodperc múlva elindul a film. Lehet, hogy hiányzik valami alkalmazás a gépedről, vagy nem tudom.

Üdv: d.

b.cs 2007.03.21. 08:09:39

köszi, a hiba tényleg az én készülékemben volt. otthon már bejött, de sajna nem bírtam megvárni, míg letölti. remélem, ma este már meg tudom nézni:)

Madarász István 2007.03.30. 12:51:38

Én is hozzá szólhatok magamhoz?
Vicces ez a "majdnem" interjú....
Ez egy új sajtóműfaj lehet, ilyenről még nem is hallottam, de nagyon kreatívnak tartom!!!
Hajrá skacok!

István

Contumax 2007.04.04. 14:01:07

köszönöm, hogy utólag hitelesítetted. :) Bíztunk benned! C.

Balázs 2008.02.07. 14:20:32

a film az alábbi linken is megtalálható:
daazo.com/film/d1bdec0a-15bb-102b-b73e-000e2e531ae0/
süti beállítások módosítása