HTML

a mekdsz blog

Kiknek jut eszébe barikákkal és kacsákkal telefirkálva kiadni János evangéliumát?!

Címkék

ákos (1) albertschweitzer (1) allsouls (1) alma (1) angolszász (2) ateista (1) az élet értelme... (10) bánat (1) barátok (5) békásmegyer (1) biblia (5) bme (1) chad (1) c s lewis (1) dicsőítés (1) egyetem (10) egyház (4) ekgy (1) életvezetés (1) erő (3) értelmiségi (1) evangélium (12) evangéliuma (1) evangéliumi (6) fabiny (1) fáradtság (2) film (1) foci (3) francis (1) független (1) gasztro (1) halál (2) halál belül (3) heller (2) húsvét (1) icfb (1) igazság (1) ige (3) ígérgetés (2) ima (5) írás (1) író (1) jakab (1) jános (1) jános evangéliuma (8) janos evangéliuma (1) jazz (1) jézus (2) kacsák (1) kávéház (1) kenya (1) kereszt (3) kereszténység (3) kommunizmus (3) komoly (1) kongregacionalisták (1) könnyű (1) könyörület (1) kornis (3) közélet (1) középkor (1) közösség (7) kritika (3) külker (1) kultúra (5) l'abri (2) lélek (4) magyarság (1) mappa (1) márk (1) mee (1) megváltás (1) mekdsz (22) munka (1) művészet (2) nácizmus (1) nagypéntek (1) nemzetközi (4) nyáritábor (2) önkéntesség (1) öröm (1) oroszok (1) pannon egyetem (4) párbeszéd (1) pokol (2) politika (2) reformáció (1) református (1) remény (2) schaeffer (1) sérülés (6) sófár (1) stott (1) szabadegyházi (1) személyes (9) szemét (1) szenior (1) szenvedés (1) színdarab (1) sznobizmus (3) társadalom (4) telitabor (2) thanh (1) újhullám (1) újjászületés (1) újpogányság (1) usa (1) vagyok (17) vers (3) vizsga (2) webdsz (1) wycliffe (1) zene (2) zsidóság (1)

Friss topikok

Linkblog

2007.11.05. 11:15 contumax

November 5-19-ig ITT VAGYOK!

Ezt a szekeret most megtoljuk. Vigyázz, kész, két hét indul!  Van néhány régi képem. Előkapom őket. Jól jönnek megint.
Mi a cél?

Valami mást építeni ide, ahol sokan úgy érzik, élni APEH, khm, pech. Sokan építik itt a hatalmat. Sok terv létezik. Sok elképzelt Magyarország. Ő is elképzeli valamilyennek. És nekünk az tetszik. Mert Ő jó. (bazi jó!) Ehhez meg kell változnia a társadalomnak (társadalom=a másik+én). Mirajtunk kezdi. Aztán jöhet az egyetem. Az egész egyetem. Minden egész egyetem.   

Mi a cél? Tudod, ez az Ország terjeszkedik. Nem rajtunk múlik, de – várj, most megpróbálok vigyorogni. Szóval nem rajtunk, de rajtunk keresztül múlhat. Minek (kinek) lenne jó, ha ezt most kihagynám?
Mi a cél? Ezt nehéz megmagyarázni. A teljes tudatot letaglózza. És minden érzelmedet. Még az olyan érzelmi intelligencia sem okoz gondot, mint amilyen neked van. Jön, aztán végünk van. Ez a szeretet. Az egyetem a mindenem. Az egyetem a mindene. Az egyetem a mindenünk. Diáxerelem.
Mi a cél? A cél? Egy régi szóért van. Nem, nem a kredenc. Nem is a staférung. Nem, nem az hogy kárákter. A Dics az. Dics-himnusz, dics-éret, dics-ekvés, dics-ő. Igen. Dicső Király. Na persze ezt látnod kell. VagyOK Feszt. Két hétig.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr84218929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása