HTML

a mekdsz blog

Kiknek jut eszébe barikákkal és kacsákkal telefirkálva kiadni János evangéliumát?!

Címkék

ákos (1) albertschweitzer (1) allsouls (1) alma (1) angolszász (2) ateista (1) az élet értelme... (10) bánat (1) barátok (5) békásmegyer (1) biblia (5) bme (1) chad (1) c s lewis (1) dicsőítés (1) egyetem (10) egyház (4) ekgy (1) életvezetés (1) erő (3) értelmiségi (1) evangélium (12) evangéliuma (1) evangéliumi (6) fabiny (1) fáradtság (2) film (1) foci (3) francis (1) független (1) gasztro (1) halál (2) halál belül (3) heller (2) húsvét (1) icfb (1) igazság (1) ige (3) ígérgetés (2) ima (5) írás (1) író (1) jakab (1) jános (1) jános evangéliuma (8) janos evangéliuma (1) jazz (1) jézus (2) kacsák (1) kávéház (1) kenya (1) kereszt (3) kereszténység (3) kommunizmus (3) komoly (1) kongregacionalisták (1) könnyű (1) könyörület (1) kornis (3) közélet (1) középkor (1) közösség (7) kritika (3) külker (1) kultúra (5) l'abri (2) lélek (4) magyarság (1) mappa (1) márk (1) mee (1) megváltás (1) mekdsz (22) munka (1) művészet (2) nácizmus (1) nagypéntek (1) nemzetközi (4) nyáritábor (2) önkéntesség (1) öröm (1) oroszok (1) pannon egyetem (4) párbeszéd (1) pokol (2) politika (2) reformáció (1) református (1) remény (2) schaeffer (1) sérülés (6) sófár (1) stott (1) szabadegyházi (1) személyes (9) szemét (1) szenior (1) szenvedés (1) színdarab (1) sznobizmus (3) társadalom (4) telitabor (2) thanh (1) újhullám (1) újjászületés (1) újpogányság (1) usa (1) vagyok (17) vers (3) vizsga (2) webdsz (1) wycliffe (1) zene (2) zsidóság (1)

Friss topikok

Linkblog

2007.04.20. 14:57 adelphosz

Márk evangéliuma színdarab a Pannon Egyetemen

A vagyOK program keretén belül Veszprémben kedden a Pannon Egyetem diákköre és a veszprémi Evangéliumi Keresztény Gyülekezet közös szervezésében lezajlott a Márk evangéliuma színdarab. A színdarabot Andrew Page rendezte, az előadás minden várakozást felülmúló érdeklődés mellett (130-140 ember) hatalmas sikert aratott! Íme néhány a visszajelzések közül:

"Nem tudnám még egyszer megnézni, olyan megrendítő volt."

"Jézus története mindig nagy hatással van rám. Jó volna beszélgetni erről."

"Még soha nem éltem át így az evangéliumot."

"Nagyon örülök, hogy ott voltam, nagyon értékes, szívbemarkoló és színvonalas előadást láttam. Jó volt így egyben végignézni és hallani egy evangéliumot."

"Tetszett a rendezés, hogy a közönséggel testközeli kapcsolata van, egyes részekben szinte résztvevő."

"Gratulálok és halleluja! Tegnap este egész idő alatt egy csoda kellős közepén ültem. Minden dicsőség Istent illet, de szeretnék nektek is köszönetet mondani a kemény munkátokért és imádságaitokért." (Andrew Page)

"Nagyon jó volt a farizeusok megjelenítése - nagyon jól is játszották!"

"Nem tudtam, hogy ilyen szemét is tudsz lenni!" (az egyik farizeusnak :))

"Jézus olyan közel jött hozzám! 'Jó volt' őt utálni, mert rájöttem, hogy mennyire szeretem." (az egyik farizeus)

"Először furcsa volt, hogy kétszer játsszátok el a kenyérszaporítási jelenetet (mégha az evangéliumban kétszer is van), de végül sokkal többet mondott, mintha csak egyszer jelent volna meg (ennyire képesek vagyunk elfelejteni Isten hatalmát! még ugyanabban a szituációban is!)."

"Nem bírtam a Jézust alakító szereplő szemébe nézni."

"Az tetszett, hogy Jézus is és a tanítványok is emberközeliek voltak."

"Péter sírása tetszett, mert Péter ott felismerte a határait."

"Jó, hogy a tanítványok nem voltak kezdettől szentek, mert így azonosulni lehetett velük."

"Nagyon jól kiemelődött Jézus hatalma (a sok gyógyítás, a farizeusoknak kényes kérdésekre megfelelése) és az emberi ingatagság (taps és utána a feszítsd meg). Péter tagadása is nagyon drámai volt."

"Szerintem, aki részt vett rajta, annak nemcsak egy estére nyújtott 'élményt', az egyes jelenetek hosszú idő múlva is megjelennek a mondanivalójukkal együtt."

3 komment

Címkék: jézus vagyok evangélium pannon egyetem ekgy márk evangéliuma színdarab


A bejegyzés trackback címe:

https://vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr2561232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpeti 2007.05.30. 22:58:27

Sziasztok!

Azután érdeklődnék, hogy a Andrew Page-The Mark Experiment című könyvét esetleg hol lehetne megvásárolni.
Ha tudtok valamit akkor írjatok.

Előre is köszönöm a segítséget:)

adelphosz 2007.06.04. 13:45:17

Bocs a lassú reakcióidőért. Ha felmész a www.themarkexperiment.com weboldalra, onnan valószínűleg tudsz rendelni. Folyamatban van a magyar kiadás is, de arra azért még várni kell.
süti beállítások módosítása