HTML

a mekdsz blog

Kiknek jut eszébe barikákkal és kacsákkal telefirkálva kiadni János evangéliumát?!

Címkék

ákos (1) albertschweitzer (1) allsouls (1) alma (1) angolszász (2) ateista (1) az élet értelme... (10) bánat (1) barátok (5) békásmegyer (1) biblia (5) bme (1) chad (1) c s lewis (1) dicsőítés (1) egyetem (10) egyház (4) ekgy (1) életvezetés (1) erő (3) értelmiségi (1) evangélium (12) evangéliuma (1) evangéliumi (6) fabiny (1) fáradtság (2) film (1) foci (3) francis (1) független (1) gasztro (1) halál (2) halál belül (3) heller (2) húsvét (1) icfb (1) igazság (1) ige (3) ígérgetés (2) ima (5) írás (1) író (1) jakab (1) jános (1) jános evangéliuma (8) janos evangéliuma (1) jazz (1) jézus (2) kacsák (1) kávéház (1) kenya (1) kereszt (3) kereszténység (3) kommunizmus (3) komoly (1) kongregacionalisták (1) könnyű (1) könyörület (1) kornis (3) közélet (1) középkor (1) közösség (7) kritika (3) külker (1) kultúra (5) l'abri (2) lélek (4) magyarság (1) mappa (1) márk (1) mee (1) megváltás (1) mekdsz (22) munka (1) művészet (2) nácizmus (1) nagypéntek (1) nemzetközi (4) nyáritábor (2) önkéntesség (1) öröm (1) oroszok (1) pannon egyetem (4) párbeszéd (1) pokol (2) politika (2) reformáció (1) református (1) remény (2) schaeffer (1) sérülés (6) sófár (1) stott (1) szabadegyházi (1) személyes (9) szemét (1) szenior (1) szenvedés (1) színdarab (1) sznobizmus (3) társadalom (4) telitabor (2) thanh (1) újhullám (1) újjászületés (1) újpogányság (1) usa (1) vagyok (17) vers (3) vizsga (2) webdsz (1) wycliffe (1) zene (2) zsidóság (1)

Friss topikok

Linkblog

2007.01.19. 15:49 bolyka (törölt)

az élet szép...

Megosztom veletek életfilozófiámat, amely a tavalyi Téli táborban tudatosult bennem. Rájöttem, hogy Isten útjai kifürkészhetetlenek. Persze, már előtte is annyiszor hallottam, meg hát gondoltam, így van, csak hinni nem hittem. Na, ott ez is megtörtént. Utána arra is rájöttem, hogy minden napban van valami szép és jó és ajándék Istentől, csak sokszor úgy elérejti, hogy nehéz megtalálni. Ha törekszel arra, hogy mindennek a jó oldalát nézzed, boldog leszel. Ez nem vicc. Én egy éve folyamatosan boldog vagyok. Akik ismernek, asszem látják ezt rajtam (mármint remélem). Sokkal több energiám van azóta, lelkes vagyok szinte mindenben (még a tanulásban is...) és ezt csak Istennek köszönhetem.

1 komment

Címkék: az élet értelme...


A bejegyzés trackback címe:

https://vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr3029590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tóth Gyula Imre 2007.02.14. 10:06:25

Kedves MEKDSZ-tag örölökneki én is egy Hajdúböszörményi Diákköritag vagyok és üdvözletem nektek a diákkörötöknek is. Tóth Gyula Imre.
süti beállítások módosítása