HTML

a mekdsz blog

Kiknek jut eszébe barikákkal és kacsákkal telefirkálva kiadni János evangéliumát?!

Címkék

ákos (1) albertschweitzer (1) allsouls (1) alma (1) angolszász (2) ateista (1) az élet értelme... (10) bánat (1) barátok (5) békásmegyer (1) biblia (5) bme (1) chad (1) c s lewis (1) dicsőítés (1) egyetem (10) egyház (4) ekgy (1) életvezetés (1) erő (3) értelmiségi (1) evangélium (12) evangéliuma (1) evangéliumi (6) fabiny (1) fáradtság (2) film (1) foci (3) francis (1) független (1) gasztro (1) halál (2) halál belül (3) heller (2) húsvét (1) icfb (1) igazság (1) ige (3) ígérgetés (2) ima (5) írás (1) író (1) jakab (1) jános (1) jános evangéliuma (8) janos evangéliuma (1) jazz (1) jézus (2) kacsák (1) kávéház (1) kenya (1) kereszt (3) kereszténység (3) kommunizmus (3) komoly (1) kongregacionalisták (1) könnyű (1) könyörület (1) kornis (3) közélet (1) középkor (1) közösség (7) kritika (3) külker (1) kultúra (5) l'abri (2) lélek (4) magyarság (1) mappa (1) márk (1) mee (1) megváltás (1) mekdsz (22) munka (1) művészet (2) nácizmus (1) nagypéntek (1) nemzetközi (4) nyáritábor (2) önkéntesség (1) öröm (1) oroszok (1) pannon egyetem (4) párbeszéd (1) pokol (2) politika (2) reformáció (1) református (1) remény (2) schaeffer (1) sérülés (6) sófár (1) stott (1) szabadegyházi (1) személyes (9) szemét (1) szenior (1) szenvedés (1) színdarab (1) sznobizmus (3) társadalom (4) telitabor (2) thanh (1) újhullám (1) újjászületés (1) újpogányság (1) usa (1) vagyok (17) vers (3) vizsga (2) webdsz (1) wycliffe (1) zene (2) zsidóság (1)

Friss topikok

Linkblog

2008.01.02. 10:51 contumax

Mi kell nekem

Aranyosmaróti Rónay Tamás:

Mi Kell nekem
 
Csak egyet kérek Istenem.
Mutasd meg ki kell nekem.
Tágítsd ki elmém és segíts .
A bölcsek vízéből meríts.
 
Ha egy kortyot is itatsz velem
Teljesen megváltozik életem
A világ minden titkát meglelem
De mondd jobb lesz-e nekem?
 
Megtudom az egyetlen hatalmat
De nem őrzöm meg magamnak.
Határa van mindennek
Életnek, létnek, szerelemnek.
 
Határa van a halálnak.
A születésnek, minden vágynak.
Ha nem léped túl egyszer sem.
Nem lesz kő a tengerben.
 
Nem lesz mi fodrozza vizét.
Megőrzi hát a nyugalom ízét.
Megmarad így minden rendben.
Ha betartom én szépen csendben.

(hogyvanez.freeblog.hu)

Szólj hozzá!

Címkék: vers személyes lélek remény vagyok


A bejegyzés trackback címe:

https://vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr60281782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása